עמוד הבית » דיור מוגן יוקרתי

דיור מוגן יוקרתי

פנו אלינו לייעוץ והכוונה ללא תשלום ונמצא עבורכם דיור מוגן יוקרתי שמתאים בול עבורכם. דיור מוגן בתל אביב, בירושלים, בצפון או בדרום – המדריך של Assisted Living

דיור מוגן יוקרתי

בית דיור מוגן יוקרתי הוא מסגרת מגורים שמיועדת לבני הגיל השלישי העצמאיים, כלומר אנשים שמתפקדים בשגרה היומית שלהם ללא צורך בסיוע. בעשורים האחרונים מסגרת דיור מוגן הלכה וצברה פופולריות, כשעוד ועוד בתים נוספים בכל רחבי הארץ והרשתות הגדולות ממשיכות לגדול, להתפתח, ולצאת בהצעות משתלמות עבור הדיירות והדיירים. מתוך מסגרת הדיור הזו הלך וצמח תת-ענף של דיור מוגן איכותי שבו ניתנים שירותים נוספים, העיצוב מפואר, המתקנים ברמה גבוהה, ובאופן כללי התחושה היא של נופש בלתי נגמר. 

דיור מוגן יוקרתי בשרון ובמרכז ישראל

כמה עולה דיור מוגן יוקרתי

השאלה כמה עולה דיור מוגן יוקרתי היא בערך כמו לשאול כמה עולה טיסה לחו״ל – לאיזה יעד, באיזו חברה, מהו זמן הטיסה, יש לא מעט פרמטרים שצריך לבדוק.

כך גם בדיון מוגן יוקרתי, הבתים והמתחמים השונים נבדלים זה מזה במחיר. המשתנים שקובעים את העלויות הסופיות כוללים את העיר או היישוב שבו שוכן הבית, האם מדובר בדירת סטודיו קטנה, בדירת גג עם מרפסת גדולה, או בדירת גן מרווחת עם חצר רחבת ידיים, ויש גם היצע דירות רחב של דירות שניים ושלושה חדרים ואף יותר. 

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מסלול ההצטרפות שלכם לבית הדיור המוגן. קיימים מספר מסלולי תשלום עם פערים משמעותיים ביניהם, נציג בקצרה את שלושת העיקריים:

מסלול פיקדון: במסלול זה הדיירים משלמים פיקדון חד פעמי גבוה, לרוב כמה מאות אלפי שקלים לפחות, ועליו נוסף תשלום חודשי של כמה אלפי שקלים עבור דמי אחזקה. הפיקדון נשחק מדי שנה באחוז מסוים, כשבחוזה ההצטרפות ייקבע בכמה (לרוב 2%-3% בשנה) ולכמה שנים (בין 10-12). הסכום הנותר יוחזר לדייר אם יעזוב את הדירה, למשל אם יש צורך במעבר למסגרת טיפולית כלשהי, או ליורשיו כשילך לעולמו בשיבה טובה. 

מסלול דמי כניסה: דמי הכניסה נמוכים משמעותית מגובה הפיקדון, אך הם נשחקים באופן מהיר ומלא תוך שלוש עד חמש שנים. המשמעות היא שברוב המקרים לא נותר סכום כלשהו שיוחזר לדייר או ליורשיו. גם במסלול זה ישולמו דמי אחזקה חודשיים והמסלול מתאים למי שמעדיף לא להוציא סכום גדול כדמי פיקדון.

דיור מוגן יוקרתי ללא פיקדון: זהו מסלול שאפשר לקרוא לו גם דיור מוגן בשכירות חודשית, שבו אין פיקדון או דמי כניסה כלל, אלא תשלום חודשי גבוה שמורכב מדמי אחזקה ומדמי שכירות. המסלול הזה מתאים לדיירים שלא מעוניינים למכור דירה קיימת או לגייס הון, ויש להם הכנסות מספיקות מתשלומי גמל, פנסיה, השכרת דירה, וכדומה. 

באילו אזורים בארץ יש בתי דיור מוגן יוקרתי?

כמעט בכל מקום תוכלו למצוא דיור מוגן יוקרתי, הנה כמה דוגמאות:

דיור מוגן יוקרתי בירושלים: העיר העתיקה, שלל אתרים היסטוריים, הרים מוריקים, בנייה ייחודית, מוזיאונים היסטוריים ומוזיאונים ייחודיים כמו מוזיאון המוזיקה העברי, אתרים קדושים, שווקים תוססים ומרכזי קניות – כל אלה במרחק הליכה או נסיעה קצרה מבתי דיור מוגן בירושלים. 

דיור מוגן יוקרתי בתל אביב: רצועת חוף ארוכה ויפהפייה, מוזיאונים לתרבות ולאומנות, גלריות, שכונות צבעוניות, שווקים וסמטאות שלא נופלים מאלו האירופאיים, שדרות עמוסות בבתי קפה ובמסעדות הטובות ביותר, זה רק חלק ממה שמחכה למי שיבחר לגור במתחמי דיור מוגן איכותי בתל אביב. 

דיור מוגן יוקרתי בשרון: בתי דיור מוגן יוקרתי בהרצליה, בכפר סבא, וגם דיור מוגן יוקרתי בנתניה הם רק חלק מהאפשרויות למחפשים דיור מוגן יוקרתי בשרון. שלל דירות במבחר מפרטים עם גישה נוחה מאוד לכל ערי הסביבה, לרצועת החוף המרהיבה של נתניה או הרצליה, וכמובן מרכזי הבילוי והקניות של האזור. 

דיור מוגן יוקרתי בחיפה: בצד אחד הים הכחול ובצד השני הכרמל הירוק, הגנים הבהאים הצבעוניים וכיפת הזהב, המושבה הגרמנית, בליל של צבעים, ריחות, ואטרקציות רבות במרחק נגיעה מבית דיור מוגן איכותי בחיפה. 

דיור מוגן יוקרתי במרכז: הידעתם? המרכז הוא לא רק תל אביב! תוכלו למצוא גם בית דיור מוגן יוקרתי בבת ים, בראשון לציון, ובערים נוספות במרכז. כל אחד מהבתים הללו מספק שילוב של חווית מגורים עירונית בסביבה שקטה שמאפשרת ליהנות מכל העולמות. 

דיור מוגן יוקרתי בצפון: בנוסף לחיפה, יש אפשרויות של דיור מוגן יוקרתי בצפון במקומות נוספים שמאפשרים ליהנות מהנוף עוצר הנשימה של אחד האזורים הכי יפים בארץ. כך למשל, בית דיור מוגן יוקרתי בצפון פועל בגינוסר, ממש סמוך לכינרת. 

ומה עם דיור מוגן סיעודי?

נדגיש, דיור מוגן הוא מסגרת שמיועדת בראש ובראשונה לדיירים עצמאיים. חלק מבתי הדיור המוגן מפעילים מחלקות ייעודיות נפרדות לחלוטין, לעיתים בקומה נפרדת ובחלק מהמקרים בבניין נפרד במתחם, עבור דיור מוגן סיעודי.

ישנן גם מחלקות לטיפול תומך או החלמה והתאוששות לאחר ניתוח, לאשפוזים קצרים או ממושכים. המטרה של המחלקות הטיפוליות היא לאפשר לדייר הבית שמצבם הרפואי הורע במהלך השנים להמשיך לגור במתחם דיור מוגן סיעודי. 

איך בוחרים בית דיור מוגן יוקרתי

יש לא מעט מתחמים יוקרתיים שמספקים את כל ההנאות שבני הגיל השלישי אוהבים. המבחר יכול להיות מבלבל ומשום שמדובר בהוצאה כספית לא מבוטלת, חשוב לבחור את המקום הנכון עבורכם.

צוות המומחיות שלנו ב-Assisted Living מכיר את תחום הדיור המוגן על בוריו ואנחנו מכירות את היתרונות של כל בית ובית, כך שיש לנו את הניסיון, הידע והיכולת למצוא את המקום שמתאים בדיוק לכם, למשפחתכם, לסגנון החיים שלכם, ולהגשמת החלומות. הייעוץ שלנו ניתן ללא כל תשלום מצדכם, והצוות שלנו ממתין לשיחה שלכם!