עמוד הבית » דיור מוגן לציבור הדתי

דיור מוגן לציבור הדתי

דיור מוגן דתי שמתאים לאורח החיים של הציבור שומר הדת והמסורת. דיור מוגן לדתיים בירושלים או דיור מוגן דתי בתל אביב? פנו אלינו לייעוץ ללא תשלום – Assisted Living

דיור מוגן לדתיים

מבוגרים רבים בני הגיל השלישי מעוניינים בפתרון מגורים שמאפשר להם לשמור על אורח חיים עצמאי מצד אחד, ולקבל שירותי רפואה והשגחה שמעניקים להם ביטחון נפשי ורפואי מצד שני. ככל שעולה הצורך והביקוש לדיור מוגן בקרב בני הגיל השלישי, כך נפתחים עוד ועוד בתי דיור מוגן. כיום ניתן למצוא דיורים מוגנים מותאמים למגוון אוכלוסיות ומגזרים, ביניהם גם בתי דיור מוגן לדתיים במסגרות איכותיות עם פעילויות עשירות ומגוונות המותאמות במיוחד עבור בני הגיל השלישי מהמגזר הדתי.

דיור מוגן דתי | דיור מוגן דתי בירושלים

מה זה דיור מוגן לדתיים?

ממש כמו דיור מוגן רגיל, דיור מוגן דתי מאפשר לדיירים ולדיירות לבלות את שנות הזהב שלהם בדירות פרטיות, מאובזרות היטב, בסטנדרט גבוה, עם מעטפת של שירותים שמספקת ביטחון חברתי, רפואי, ואישי 24 שעות ביממה. סל השירותים והפעילויות שמציע דיור מוגן לדתיים כולל חדר כושר ובריכת שחייה, חוגים בתחומים שונים, מרכזי תרבות, אולמות להרצאות ומופעים, מסעדות וחדרי אוכל, לצד שטחים ציבוריים ירוקים ומטופחים. 

כמעט כל דיור מוגן בישראל יהיה בעל מאפיינים יהודיים, עם קבלות שבת, קידוש, וחגיגת חגי ישראל עם הדיירים ובני משפחותיהם. אולם דיור מוגן בעל ציביון דתי הוא בעל מאפיינים ייחודיים כלליים שחשובים לציבור שומר השבת והמצוות.

שירותי דת

 כמעט בכל דיור מוגן פועל בית כנסת, אך דיור מוגן לדתיים מפעיל בית כנסת בכל ימות השנה באופן קבוע ומובטח שיהיה בו מניין וכן רב קבוע. במקום יוצעו גם מפגשי לימוד תורה ולימודי דת נוספים לצד שירותי דת שונים שמותאמים לציבור הדתי או החרדי. 

פעילות חברתית וקהילתית

גם דיור מוגן דתי מספק לדייריו פעילות חברתית מעשירה, אך בהתאמה לבני הגיל השלישי הדתיים ולצרכיהם על פי אמונתם, וחלק מהפעילויות נעשות בהפרדה על פי כללים התואמים למגזר. הפעילות כוללת הרצאות, חוגים, מפגשי תרבות ואקטואליה, מופעים וקונצרטים, סיורים מחוץ לבית, ופעילויות נוספות בהתאם לאופיים של דיירי הבית. 

סביבה דתית

דיור מוגן דתי יהיה ממוקם לרוב באזורים דתיים או חרדיים, בהתאם למגזר שאליו הבית מיועד. נפוץ במיוחד למצוא דיור מוגן לדתיים בירושלים, אך יש גם דיור מוגן דתי בתל אביב שפועלים בהם בתי כנסת. הימצאותם של בתי דיור מוגן לדתיים בשכונות דתיות מספק קרבה לחנויות שמיועדות לציבור הדתי, למקוואות, ולשירותי דת עירוניים. 

כשרות

כמעט כל דיור מוגן בישראל נושא תעודת כשרות של הרבנות. אולם עבור ציבור דתי או חרדי מתעורר צורך בכשרויות של בד״צים מסוימות, כשרויות מהדרין, ועוד. דיור מוגן לדתיים יחזיק לרוב בתעודת כשרות קפדנית על פי הציבור שאליו הבית מיועד. 

דיור מוגן לדתיים בירושלים

בוודאי לא תתפלאו לשמוע – דיור מוגן לדתיים בירושלים מציע את מגוון המסגרות הגדול ביותר. יש כאן הכל – דיור מוגן דתי לאומי, דיור מוגן לחרדים, דיור מוגן עם נוף הררי, דיור מוגן יוקרתי, כך שכל אחד ואחת מכל מגזר יוכלו למצוא את הבית שמתאים להם ובתקציב שלהם. בתי דיור מוגן לדתיים בירושלים שוכנים בשכונות כמו הגבעה הצרפתית, רמת אשכול, שכונת גאולה, ושכונת בקעה. 

בבתי דיור מוגן לציבור הדתי לאומי או דיור מוגן לחרדים קיים היצע גדול של דירות במפרטים שונים, החל מדירות חדר וסטודיו קטנות, דרך דירות שני חדרים, שנים וחצי חדרים ועד דירות שלושה חדרים, דירות שלושה חדרים מורחבות, דירות גן ודירות גג. ברוב הדירות יש מרפסת שמשקיפה על הנוף המרהיב של הרי ירושלים. הדירות מיועדות לזוגות או ליחידים. 

דיור מוגן דתי בתל אביב

הידעתם? בתל אביב פועלים כ-300 בתי כנסת עבור כל המגזרים והעדות. לכן מי שמחפש דיור מוגן לציבור הדתי לאומי יוכל למצוא פתרונות הולמים של דיור מוגן דתי בתל אביב. בין אם בצפון הישן או בשכונת יד אליהו, תמצאו בבתים דירות סטודיו עד שני חדרים מרווחות, חלקן עם מרפסות, מאובזרות היטב בכל מה שצריך כדי להמשיך לנהל שגרת חיים עצמאית, עם לחצני מצוקה לשעת חירום. 

דיור מוגן לדתיים במרכז

דיור מוגן לדתיים במרכז ניתן למצוא למשל בבני ברק, במעון הורים שמפעיל מחלקות לבני הגיל השלישי העצמאיים, מחלקה לתשושים, ומחלקת החלמה לדיירים לאחר אשפוז. דיור מוגן לדתיים במרכז מציע דירות במגוון גדלים ואפשרויות, החל מדירות פרטיות בגודל חדר אחד, יחידת דיור נפרדת, וגם חדר עם דיירים נוספים אם כך תבחרו. 

פעילויות דיור מוגן דתי לאומי

היצע הפעילויות במסגרות דיור מוגן דתי לא נופל בהשוואה לדיור מוגן ״רגיל״. הנה כמה דוגמאות:

סל שירותים לוגיסטיים: דיור מוגן דתי מעניק שירותי כביסה, בנק, דואר, אחזקה וניקיון, אבטחה ושמירה, ובחלק מהבתים מציעים גם ציוד עזר כמו מקל והליכון. 

שירותי רפואה: דיור מוגן לדתיים מספק שירותי רופא 24 שעות ביממה, שירותי רפואת שיניים ורפואת עיניים, אספקת תרופות, בחלקם יש גם מחלקות סיעודיות עם צוות סיעודי, פיזיותרפיה, לחצני מצוקה, שירותי חירום כמו שחל ונטלי. 

פעילויות תרבות ופנאי: חוגי אומנות ועבודת יד, שיעורי נגרות, חוגי אפייה ובישול, הרצאות בנושאי אקטואליה וחדשות, אירועים טיולים שמותאמים לדרישות המגזר הדתי, פעילויות ספורט אישיות וקבוצתיות, חגיגות חגים ומועדים.

סיכום, בין אם אתם מחפשים דיור מוגן דתי, דיור מוגן חרדי, או דיור מוגן דתי לאומי, יש לנו מגוון אפשרויות עבורכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר למספר הטלפון שמופיע כאן בעמוד או להשאיר פרטים, ואחת היועצות שלנו תיצור עמכם קשר. אנחנו מעניקים שירותי ייעוץ והכוונה ללא כל תשלום מצדכם, כך שנוכל למצוא עבורכם בית דיור מוגן לדתיים שמתאים בול עבורכם, בהתאמה לצרכים ולרצונות שלכם.